18 Haziran 2008 Çarşamba

yok artık

yok artık lebraam izmir bilir ya fallar çıkmaz ya bende kül oldum yandım ne olucak cenk bizim bu halimiz sen le nerden başladın nerden girdin şu işe bilmemki keske hiç başlamasaydım diyorum keske hiç bulaşmasaydım bir kerecik vapura binip bir çay içsek dimii her geçen gün iyiye gideceğini giderek kötüye gidiyor eygidi cenk eren elaleme ınad of ya of supriz diyorum ne yazacağımıda bilmiyorum ama yazmak zorunda olduğumuda biliyorum ne gelir eldenn

millilerimize deyinelim adımızı göklere yazdıralım neden türkler gaza geliyor gaza gelmeşek hiç bir olayda ismimiz geçmeyecek sanki zaten bütün işler gazla yürüyor aşkım çok sıkıldım bunaldım patlamak üzereyim kabul etmek zor sana ağlayıp gecelerce yanmayı ne güzel demiş gülben ergen sana bağlanıp yokluğuna yaslanmayı ame ne nafile of ya olmuyor amk

Hiç yorum yok: